Niye isavilere et yemeyin derken, müslümanlara, Allah, kurban kes et ye diyor

Niye isavilere et yemeyin derken, müslümanlara, Allah, kurban kes et ye diyor

(Kar©glanin 22 Şubat 2016 Vaazi)

إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ

Sadakallahul Aziym Kevser Suresi 1 – 2 – 3. Ayetler

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

innâ a’taynâkel kevser. Fe salli li rabbike venhar. İnne şânieke huvel ebter.

Meali :

Muhakkak ki Biz, sana Kevser’i verdik. O halde Rabbin için namaz kıl ve kurban kes. Muhakkak ki sana (nesli kesik diye) buğzeden, o kendisi ebterdir (soyu kesiktir).

Sadakallahul Aziym Kevser Suresi 1 – 2 – 3. Ayetler

—oOo—

Zeyd İbnu Erkam radıyallahu anh anlatıyor:

“Resulullah aleyhissalâtu vesselâm’ın ashabı: “Ey Allah’ın Resulü dediler, bayram günü kesilen şu kurban nedir?”
“Bu babanız İbrahim aleyhisselâm’ın sünnetidir” buyurdular. Ashab: “Pekiyi, kurban kesmede bize ne gibi sevap var ey Allah ‘ın Resûlü!” dediler.
“Kurbanın her bir kılı için bir sevap” buyurdular. Ashab tekrar: “(Kesilen kurban, koyun kuzu gibi) yünlü ise ey Allah’ın Resûlü (sevap nasıl olacak)?” diye sordular.
Aleyhissalâtu vesselam: “Yünün her bir kılı için de bir sevap var!” buyurdular.

( Hadis-i Şerif )

“Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd”
“Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd”

Yolculugumuza başliyoruz :

“Niye isavilere et yemeyin derken, müslümanlara, Allah, kurban kes et ye diyor” deyince Akla gelen dinde riyazet varmidir Sorusu olur.

isa kelimesi kuranda وَآتَيْنَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ الْبَيِّنَاتِ Bakara 87 de böyle gecer yani “isa, asi, sa ye, yes a” ayni kökten türeyen kelimelerdir. yine isra 8. ayette ise عَسٰى رَبُّكُمْ اَنْ يَرْحَمَكُمْۚ gecer yani bunu meal verenler umulurki diye tercüme etmişler halbuki o manada degildir. yine ayni kelime وَأَن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى yani “Ve en leyse lil insâni illâ mâ seâ.” NECM-39. ayette ise ” İnsan için, yalnızca çalışıp çabalamasının, gayretinin, hâlis niyetlerinin karşılığı vardır.” ayetinde çalışıp çabalama mansindadir. yani isa demek gayret demek çalışıp çabalama demekdir. ve “iy sa ye” derrken ise ordaki ye ise benim gayretim manasindadir. ben diyen kim? Hüve Rabbel alemin, yani Allah isa nin ismini “benim gayretim” koymuş ve yine isra 8. ayette ise عَسٰى رَبُّكُمْ اَنْ يَرْحَمَكُمْۚ ise yine Rabbim: “benim gayretim çalışıp çabalamam” yani rabbinizin sizin için çalışıp çabalamasi size acidigindandir. mansi ortaya cikmış olur. ve yine isra suresi 7 de ise

إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِيَسُوؤُواْ وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِيرًا

İn ahsentum ahsentum li enfusikum ve in ese’tum fe lehâ, fe izâ câe va’dul âhırati li yesûû vucûhekum ve li yedhulûl mescide kemâ dehalûhu evvele merratin ve li yutebbirû mâ alev tetbîrâ

Meali :

Güzel ve iyi işler tutanlara iyilik vardir, kötülük edenede bir misli kötülük. size vaadedilen ahiret vaktiniz gelince, yani öbür aleme göcünce, yüzünüzü agartacakda, karartacak olanda, nasil secde ettiginizi bilmeniz ile olur. cünkü önceki haytinizda yani dünyada iken nasmz emrettik ki, size secde verdikki, yani size topraga geri girmeyi ögrenesniz diye, yani secde işde, tavugun topragi dideklemesi eşmesi gibi, yani toprak olma hali, sonra dogrulma hali,toprakdan filiz ve bitki olup yine cikma halidir ki, işde bizim secdelerimiz, ahiretteki halimizin bitki olup ahiret topragini delip öbür yüzde bitmesi icindir, “vele yütebbiru” yani artik her iyilk ve her birrrr ve bera degerlendirlir, yani işe yarayan otlar ve yaramayan zehirli otlar gbi. iyi otXköt ot , kim bilir zehirli ot ile zehirsizleri? bir koyun cinsi bilir, birde inek cinsi, birde geyik ve keci cinsi bilir. en mahirleri koyun cinsidir, ve koc ve koyundur, ot ilminin mahirleri. iyi agac kötü agac gibi iyi meyva veren vermiyen agaclarida kim bilir, bahcevan yani kirpiler bilir. kötü zakkum meyvasi gibi burdaki, yani dünyakdaki her yaptginiz iyilik, orda oranin ( ahiret) tarlasinda biten ot gibi, yani terzinin dikişi, kadinlarin KIZLARIN kanevicesi gibi, igne bu yüzden batinca, öbür yüzden cikar, sonra döndür öbür yüzden batincada, bu yüzden delip cikar, degilmi? ve ahiret ve ölüm ve sonrasida “evvele merretin” ayeti ile bu işin kerrelerce (defalarca) oldugu aciga cikar . ve önceki kerrenizde ne yaptinizsa, sonraki kerrenizdede onu bulursunuz, dünyada eken ahirete , ahirette eken dünyasinda bulur yani. burdan kaniviceye hangi ipligi batirdinsa öbür tarafdanda, o renk ip o yüze cikar. kirmizi batipda siyah cikmaz , siyah batipda beyaz cikmaz, ne batirdinsa, neye secde ettinse, nelere taptindsa, oyanda dünyadaysan ahirtte ahirete isen dünyada yani, o ot bitecekdir.
ne birr ve bera yaptinsa, sana orda sunulcak olanda odur aziziim yani .
isa kelimesinin arapca harflerinin ebced degeri (70+10)+(60+10) yani elindeki yazili olan harfler, onun birinci versiyonda sag elde 70 yazili sol elde 10 varYaniu ondan önce meryemde iken, ve ikinci version, onun kendisinde, yani öbür yüzünde eline gecen ise sagdajki 70 , 10 fire vermiş ve 60+10 olmuş. yani gecenki vaazi hatirlarsaniz (RahmanX Rahim) Yarahman ve sonra ise Yarahim yani öyle olunca önceki versiyon rahman ise kanvicenin öbür yüzüne cikinca rahim olur yani fatma ve muhammed gibi, yahut işde ne ile tamamladigina bakar.

mesela muhammed deki harfler “mim-ha-mimmim-dal” yani başlangic mimve mimin ebced degeri 13 le başliyor, sonra bitiriş ise ha ile yani (13+8 ) ve 21 eder , ve onun yeni versionu fatima ise başdaki “fe” harfinin ebced degeeri 80 yani muhammedin “ha” si yani 8 erkek fato fatmimetüz Zehra da 80 derinlik olarak ortaya cikiyor, ve kazandiklari dünyada yaptgi amelleri ile ise, 80 derinden yüze cikiyor ve “TI “harfi ikinci harf ve ebcedi 9, öyle olunca bitkisi, yüze cikan bitkisi, yani erkek ve Hasan, veya kuranda gecen ” ve enbetahe nebaten hasenen” (ALİ İMRAN Suresi 37. ayet) yani güzel yemsel bir bitki oluyor, hasen bitki oluyor. ve Hasanda ise, hasanin ha si, 8 ile başlayip, yani muhammedin o sekizi ile başlayip, kazandigi ilede “sin” oluyor ve dişli bir hayvan cibilliyatina sahip oluyor yani ot yiyen veya et yiyen bir cins Ali Zeynel Abidin hem ot yiyen hem et yiyen bir cins yani . ve sin ise 60 derinlik yani hasanin soyu 60 derinlikle devam ediyor Cemre ile yani Ateş ile, Ateş burcu bir KIZ ile, kiz olarak devam ediyor. yani ve 60 derinden cikinca, yine nun oluyor, nun ise 14 lü tabancayi kazaniyor, yani ve yine hüseyinide siz arayin bulun. ve böyle olunca meryem annemiz için meryemdeki iki mimden biri olan mimin ebced degeri 13 yani 13 lü tabanca ile başliyor, yani mehdi tabancasi ile, 13 derinlik hemen yüzde olan bir bitki 13 lü osmanli yani 1300 lü yillara kadar isa yok veya da meryem yok ve sonraki hali ise RA yani derin dipden, biri yani gelecekden gelen mehdi ra, ve ra ise ebcedi 200 ve 200 derinlikden yani 2000 ler miladi 2000 binlerin insani geliyor, ve ondan isayi dogurtuyor. yani ve öyle olunca meryem ve sonu ise mim ile bitiyor ve muhammedin birinci tabancasi yani 13 lü tabanca Fatih S. Mehmet, ikinci versiyonu muhammedin ortasindaki şeddeli mim yani “mimmim” yani tabancaya muhammed cift şarjör takiyor ve ikiye katliyor ve kalin tabanca kalin 2 şarjörlü 13 lü tabanca oluyor ve böyle olunca yani 26 li ve 1 de agzina verilen mermi 26+1= 27 li tabanca ve 27 li kadir gecesi tabancasi ve 27 li tabanca kimde hic belli olmaz arada bul, ara dur, kadir nerde hangi gecede gizli diye, veya arap ati yani 25 ve küsürü ile 26 dan rakam almiş 25,80 den abrunden edip mesala 26 li arap ati “muhammedül arabi” olarak dogmuş yani pi Sayisi ve iki “r+r=R” yapar yani iki 13 lüyü mimmim ile carpinca şeddeleyince muhammed kuvvetlendirince 27 li, kadir kiymet bilen biri olarak dünyaya gelir, ve öyle olunca sonra kazandigi, ise elde kalan dal ile bitmiş yani 4 ile bitmiş yani hemen yüzde yani hicri 4. senede dogan, daha muhammed ölmeden dogan, ölmiyen rahman (enmiyen yarah) ile, yani erkek, yani rahman, yine ölmeden devam eden, yani Allahu alem bir şehit olarak devam eden, yani erkek amma cok kücük yaşda hayata başlayan biri olarak, ve böyle olunca bizim ismimiz ise Raşit ve arapca harfleri ile R-Ş-T
birinci versiyon R 200 derinlik yani 2000 ler ve sonraki ise Ş yani daha derine daliyor 300 ler yani ve sonraki hali ise bu sefer daha derine daliyor yani T yani ebcedi 400 derinlik yani birinci versiyonu KIZ ikinci versiyonu yine KIZ ücüncü versiyonu yine KIZ yani amma ögrendi artik ve ilk daliş meryemden isa yani 2000 lerden dalip meryem vaktine derine daliyor ve derinden isayi cikariyor ve ikinci daliş birinci meryem cocugundan taaa 300 dalip bu sefer S…… cikarip geliyor, ücüncü daliyor bu sefeer daha derine taaa teeey dörtyüz derine ve ordan ise iki tane E…. cikariyor artik dalmasini ögrendi dalgic oldu bile bir tanede H…. ,…….. dalmaya devam ediyor.

ve dönersek konumuza isa daki birinci hali ile 60 derinden cikan, isa ise 10 lu ölmiyen isa oluyor, ölmiyen yarah (Y Yarah yani zülfikar yarah HZ Ali olarak dünya gelir) sonra yine bu sefer yeni versiyonu ile artik ölmemesini ögrendi ve 60 derinlikden yine 10 lu isa oluyor ve gecen hafta 10 şubat Hiristiyanlarin asher mitwoch dedikleri oruca başlama günüydü, yani isa nin carmiha gerilişi ve küllerin küllere karişdigi gün ve isa birinci versiyonu ile en derine girmiş IYsay yazilir arpaca yani iy deki y ve say deki ye ile ayn ye yani “y “den sonra ne var alfebede sadece Z kaliyor dibden bir öncesi, yani ve babasi mehdiden dalmasini ögrenince, ve ayn 70 derinlikden, dalmiş ve 1970 den birini cikarmiş yani babasini, yani mehdi ve babasi isa, Terminator Arnoldun filminin ücüncüsünde olan ve isa ve babasi mehdi, ve mehdi ise meryem evladindan yeni isayi cikardi bile, yani kör dügüm gibi bu ikili yani kanavice işlesi gibi, burdan dürt o yandan, o yandan dürt buyandan cikiyorlar, ve işde isa da ölmeden önce kirk gün et yemeyin dedi, grün yiyin yeşillik yiyin dedi yani ot cinsi yiyin dedi, ve insan yedigindendir kurali ile ve ot yiyince otlardan isa vücutlara geri girdi can oldu hemen yani ispanak işde 400 Rşt nin R si 200 den daldi, ve onu yüze cikardi derinden cikip gelen, yani ispanak demir demir yani haftanin dördüncü günü amma sizin hafatanizin ücüncü günü mitwoch asher mitwoch merküüüüüüüüüüüürveya toures ve “T” nin ebcedi 400 işde dörtyüüüüüüüüz tiefe ve öyle olunca onlarda grün dönerstagda ispanak yerler, ve ispanak onlarda can olunca, o ispanak ile yine mehdi ve isa can olmuş olur, yok et yerlerse, yine et yemek islamin farz hükmünde vacibi, ve Ali nin hüseyinin şehit olcagi belli olunca, islama kurban emri farz oldu amma vacip olarak bilinir. ve kurban kes ye denildiki, yani et yiyen aslan ve evlatlari yeniden can bulsun, Hz Ali soyu can bulsun, veya isa soyu Y yarah yani zülfikar yarah, catal kilic meni olup dogsun diye, ve bizler kurban kesip yeriz, ya ismail olarak dalar muhammed ve soyu, ve öyle derine dalarki taa ibrahim vaktine dalar ve ordan ismoş olarak samuel olarak döner geri gelir ve can bulur. ve oda meni olunca dogar işde, ve öyle olunca niye isalara ve isavilere ot yiyin ve muhammedilere et yiyin anlaşildimi yani, isa vahşiler icinde et yiyenler, insan eti yiyen ahmaklar icinde et yiyen olarak degil, ot yiyen olarak dünyaya geliyor, ve müslümanlara ise, mevsim başka ve kerbela mevsim sonbahar, ve öyle olunca ot ye degil et ye emri geliyorki, sararmiş samanlardan yiyen hayvanlardan yiyip, o sararmiş otlar can ve meni olsun diye, isa nerde sakli mehdi nerde sakli belli degil yani, yani müminler ölüyü diriltirmi? diriltir, işde sararmiş saman olmuş otlari yiyen hayvanlari kesip ye emri ile, o otlar yeniden can bulup yeşermiş olur, ve isa KIRK gün sonra yeniden dirildi diyorlar, halbuki birinci versiyon, yani o dalmiş ve dalip 70 lerden…., ve isanin dalmasi ise 70+10 ve oda demek olurki öldükden 70 gün sonra ve bir de 10 günde bitki oldukdan sonraki hali var, yani 70 gün ise aşer mitwochdan tam 70 gün sonra, yani 10 şubattan 70 gün sonra 20 Nisan eder, ve 10 günde bitkinin ermesi sürüyormuş, yani öyle olunca, bu avusturyada işde palmsontag da, meyvasiz bir pamulcuk agaci vardir, onun dallarindan kesilir ve islatilir, ve ostenden bir hafta önceve onlarin yaprak cicek acmasi beklenirki, isanin geri geldigi vakti bileleim diye, ve bu sene 20 mart palmsontag oluyormuş, yani osternden bir hafta önce, ve öyleki isa elinde palm kätzchenler ile geri döndü diyorlar, yani kätzchen yani kedi otu olarak geri döndü ve bir kedi onu yedi, hani gecen haftalarda anlattgimiz ayette gecen, rabbül alemin ateşte tecceli etti ve dedi “inni enallahu Rabbel alemin” dediya, isa da işde kedi oldu ve döndü, ve mart kedilerin ciftleşme mevsimi, yine Hz isa dada alide de iki ye harfi va,r yani iysay veya aliyyun ve alideki ye şeddeli olunca yarah catal yani y zülfikar oldu, ve Hz Ali olarak dogdu, ve ben isayin dedi havarilerine gözüktü, yani geri dönmek onun toprakdan yeniden yeşermesi, ve kiraz agaci icinde yapilir ayni durum,eger palmlerde gecikmeve erken acma olursa bu sefer kiraz pamulcugu islatilir, yani islatilip dallarinin yaprak cicek acmasi yani, ve ilk yeşeren agac diye, kişdan sonra ilk yeşeren agac, ve isa kiraz olarak ölümsüzlügü kazanmiş olarak geri döner, ve yani geri dönmesini ögrenmiş olarak geri döner. ve “bu kanim dedigi vişne kiraz şurubu” yani şarap degil, üzüm ne zaman kiraz vişne ne zaman salaklar. ve öyle olunca chirst kind Noel, her yıl 25 Aralık tarihinde İsa’nın doğumunun kutlandığı Hıristiyan bayramı. Ayrıca Doğuş Bayramı, Kutsal Doğuş veya Milât Yortusu olarak da bilinir. ve halbuki isanin dogumu 1 ocakdir. ve öyle olunca 1 ocakda dogacak cocugun tohumunun osternde atilmasi lazimki, chiristi kind olarak dogsun, isa geri gelsin degilmi. yani 12 ay 12 den 9 unu cikar 3. ay mart olur, 10 günde daha öncesi, isa daki ye harfi ve küsürati, yani martta tohum atcan, ve öyle olunca isanin yeniden gelmesi öyle degildir, ve o christ kind olarak dogar, o görülmesi sadece onlarla havariler ile konuşmuşdur, daha önceden bunu bilmişdir ve bildirmişdir, ve dogacak cocuk 9 ay 10 gün de dogacak hale gelir, yani öyle olunca şubatin 19 u ile 21 i eder, ve ilk cemre yani cemrelerin havaya düşdügü vakit, yani ilk cemre, ilk bahar meyvasinin dünyaya inmesi, ilk dogacak cocuk, ve yani 1 ocakda dogacak cocuk, öyleki onun tohumu ilk cemrede atilmalidir ki, 1 ocakda dogsun. ve öyle olunca, havada renkli puantilerin gözükmeye başlamsi, yani güneşin yüzünü kişdan sonra göstermesi, ve havalarin isinmasi, ve işinlarin kirilmasi ile, gelirken puanti oluşturmalari, ve böylece ilk cemile, cemil, ve ugur böcüsü, yani puantili puanli elbiseliler, ugur böcügü kiyafeti, ve puanli elbise giyenler, dogal kürkü puanli olan cocuklar, yani Tam point, tam puana denilirki ve iysa daki ( 70+10 ve 60+10 ) ten point yani ugur böcüsü, rabbimin dogaya koydugu ucabilen puantili ugur böcüsü, ve böyle olunca, 10 lu tabancali veya isa 1li penisilin, bir üstü 10 lu, bir üst 100 point, 99 dan 100 point, küsürlü pointler, ve toplam olarak 10 Tam puan, veya veya 1 bütün olan tam, veya 100 veya 1000 veya 10000 gibi 1in katmanlari 1,10,100,1000,… gibi. Biz müslümnlar, ise ugur böcüsüne fatimecik deriz, ve isa ve mehdi. ve muhammedde ise Fatmacık ve Hz Ali, ve muhammedin fadime olarak dogmasi, ve onunda hasan hüseyin olarak dogmasi ve

كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ ayeti göseriyorki, insan topraga girip girip cikabiliyormuş, ve “ondan geldik, ona dönecegiz ” yani toprakdan gelip, topraga dönmek, ve toprakdan ise, ya yeniden bir bitki olup kemala yol bulursa, yeniden topragi yirtar cikar ve hasense, hasen bir bitki ise, onu ya inek koyun yer ,yada elma gibi kiraz gibi,.. ise insan yer.

فَتَقَبَّلَهَا رَبُّهَا بِقَبُولٍ حَسَنٍ وَأَنبَتَهَا نَبَاتًا حَسَنًا Fe tekabbelehâ rabbuhâ bi kabûlin hasenin ve enbetehâ nebâten hasenen (ALİ İMRAN Suresi 37. ayet)

veya da dibe iner cehenneme odun olur. ve yüze cikan bir bitki olunca, öyle bir sertlikdeki topragi yirtabiliyor, amma öylede yumuşakki, insanin agzina zarar vermiyen bir kibarlik ve yumuşaklikda, yani kamil ve tekamül etmiş bir bitki domates, biber, ispanak, elma, armut, nar gibi, ve onlari yiyince, onlar bende sende tohum olunca, artik yeni bir ruh ile can bulur. ve yine yeniden yogurulup can bulmuş olur.

—oOo—

ve Bir başka mesele, geri dönüş ve dibe daliş, ve zaman yolculugu, zamanda geri ve ileri gitmek, geri gitmek için, ve sen annenden dogdun ve geri gidince, annene geri dönüş demek, annene ne ile baglisin, göbek bagi ile baglisin, yani dünyamizin göbegi neresi, merkezi neresi ALTIN orandaki kabe, kabenin üstünden zamanda geri yolculuk için kapi var, ve yine annene vardin, peki annene nerden geldin? babandan, baban annene seni ne ile ve nereden koydu, zeker ve sirat ile annenin rahmine koydu, ve göbekden biraz aşagisi, orasida Mescidi Aksa yani mescidi aksadan da gelecege giden kapi var. cünkü senin gelecegine, sülbüne gidersen varirsin, yani senin neslin gelecegin demek. Rahimden, rahime meni koyunca sülbün ve cocugun olur, ve rahimden cikar cenneten dünyaya gelir, kanevicenin öbür yüzünden dürtüp, bu yanda cikmak gibi, ve rahman alemi ve rahim alemi olarak ikiye ayrilir, ve rahim alemine gitmek için göbek bagini takip et, rahim alemine acilir kapi sana. ordanda ordanda geri geri geri geri gidebilirsin, veya gelecege isanin gelecekdeki babasi mehdiye varmasi gibi, işde mescidi aksadan gelcege acilan kapi, yani zeker ve rahim bagi ve annenden babana giden yol kopuk, ona sirat kurulmadan gecilmez malesef, sirat ise babanin zekeri, ve eger bir babaya varmazsan gelecege gidemezsin, bir babaya varirsan onun zekerindeki meni ve tohum ile yeni bir anneye girebilirsin, ve öyle olunca SIRAT mühim, ve inşallah yakin zamanda zamanda yolculuk keşfedilir artik.
ve yani öyle kabeyi yikip oraya füze rampasi kurun demek degildir bu, ahmak kafir. Dedikya, bu dünya bir misal alemi sen füzeyle gidemezsin, cünkü annen baban deden ölünce uzaya gitmediki, dedeni görmye gitmek için, ki füzeye binip gidesin. onlar nere gitdi. öldü topraga gitdi. öyle olunca sen burdan ona yol bulamazsin, ellibin füze yap, hic yol bulamazsin. yine gelecege gitmek için, yani senin sülbün uzayli falan degilki, sen dünyali oldugun gibi, senin coluk cocugunda dünyali olcak. o zaman sen gelecege yine, bu dünyada gidemiyorsan, arama öyle mescidi aksanin altini üstünü dangil, ordan yol bulamazsin, ellibin kaz ellibin yik, ellibin yap, sana fayda vermez. senin annene gitmen, senin yeni cocuguna anne olcak bir eş bulman, ve geri gitmek degil ileri gitmek, yine geri gitmek için ise, bende bilmiyorum amma o kapidan ölmeden gecilmiyormuş,

Hani ilyas aleyhisleam dediki:

ilyas aleyhisselam cebrail aleyhisselama dediki ben cenneti görmek istiyorum dedi rabbime bildirde bana cenneti görmeyi nasip etsin dedi, cebrail aleyhisselam cenabi mevla ila görüşdü ve ilyas aleyhisselama geldi ve dedi cennete gitmek için ölmek lazim yani ölmeden cennete girmek yok dedi ilyas aleyhisselam ne yaparsan yap bana cenneti göster ben anlamam dedi bunun üzerine rabbimizden müsade alip cebaril aleyhisselam ilyas aleyhiselama ölüm hikmetini bir başka yaşayiş ile taddirdi ve nasil bir ölüm ile öldürdü ise tekrar dirildi ve ölümü tadinca cennete girmeye hak kazandi ve cebrail aleyhisselam ile cenneti gezdiler dolaşdilar ve sonra cebrail aleyhisselam ilyas aleyhisselama dedi hadi dünyaya gidiyoruz artik dedi bunun üzerine ilyas aleyhisselam cebraile dediki ben buralari görmüşüm artik dönermiyim cile dünyasina ben cikmam cennetden artik dedi. ve Rabbimizi tebessüm ettiren olay oldu ve ilyasin nazini duyan rabbim cebraile buyurduki birak benim nazli kulum ilyasi kalsin cennetde dedi. yani ilyas ve ehli öyleki Allahin nazli kullaridirki onlari Rabbim kirmaz onlarin dilegini , üzerine vacip olmasada yerine getirir yani yeryüzünde Rabbimin nazli kullari vardirki onlarin hatrina agaclar cicek acar onlarin hatrina güneş dogar onlarin hatrina belalar def olur onlarin hatrina şekavet yurdundan saadet yurduna ilhak olunur yani.

o aleme gecmek için ölmeden mezara girmek ile olmaz, ölmedinse ellibin YIL mezarda dur fayda etmez, cünkü ölmeden seni nasil topraga kariştiracagiz, ölü topraga karişa bilir, o hali ile o alemi bilebilir. ve dalmak, dibdeki madeni suyu cikarmak icindir, eger su ve maden ve benzeri cikmayacaksa dalmanin alemi ne o zaman.
Bazilari dalarda cikmaz, bulamaz yolu azizim. onu cikarcak birisi yoksa, bir babaya bir insana, bir anneye yol almazsa, o nasil can bulcak, diplere diplere dalarsa, orda kalir cikamaz, belkide petrol olur sonra küllere karişir. veya yüze cikar ve
kamil bir bitki tatli bir meyva olur sebze olurki, insan onu seve seve yer, amma dangil bilim adamlari işde, bitkileri sebzeleri bozdu, ne oldu artik dönüş yolu sekteye ugrar oldu. cünkü cekirdeksiz karpuz, dölsüz meyva, yani gidiş var dönüş yook. Allah muhafaza yani einbahn strasse tek yönlü yol mezara giripde cikamayanlar ordusu, yahut cennete girip insan bedenine giripde, meni olmayan meyvalar yani dölsüz ümmet ,……
Kuranda Rahim suresi yok amma, bir Rahman suresi var, yani herşey o ulu yarahdan yani rahmandan cikdi geldiki, ve rahimde ondan bir parca, kadin rahmandan bir parca, cünkü havva ademin kaburga kemiginden halkolan, cok yakin, yaratmanin geri dönmenin en son haddesi gibi birşey yani, klon yöntemi gibi, yani ademin genini al ve dişi olanini klonla, havva oldu demekdir, yasal mi? hayir yasal degil amma, Allah bunun mümkin oldugunu bize anlatmiş oluyor.

Rabim , mehdi ve cemaatine, daldikdan sonra yüze cikcak bir bir bitki ye yol bulup, onda kemal bulup, en güzel tatli haliyle ermek, ve insani kamil birine yürümek, ve orda da seyri süluku tamam edip, döl olup, yeni can olarak dogmak nasip etsin, ve kanavice misali ordan dürtünce burdan, burdan dürtünce ordan cikmak icinde burda namaza niyaza secdeye ihtimam göstermek nasip etsin.

–oOo—

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da’vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne,
Amiyn.
Elfatiha maassalavat.

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve etûbu ileyk.

–OoO–

Author: Raşit Tunca